Kamis, Desember 18, 2008

Belajar Daripada Bruce Lee

Bruce Lee mencapai kejayaan besar dalam bidang beliau bukan sebagai takdir. Bukan juga nasib baik beliau. Malahan bukan disebabkan feng shui yang beliau amalkan di rumah beliau. Tetapi Bruce Lee berjaya kerana beliau tahu satu rahsia untuk beliau memperolehi apa yang beliau inginkan. Rahsia itu adalah rahsia kekuatan fokus atau intention atau kekuatan minda manusia. Tak percaya? Ini buktinya:

"Pada tahun 1980, saya yakin akan menjadi bintang filem di Amerika Syarikat dan dijamin akan memiliki $10 juta dolar. Dan saya akan kembali memberikan lakonan yang terbaik. Saya dapat memberikan setiap waktu saya di depan kamera dan saya akan berada dalam kedamaian dan keharmonian."

(Bruce Lee, 9 Januari 1970)

Surat ini ditulis dengan tulisan tangan oleh Bruce Lee sendiri dan masih tersimpan di Planet Hollywood di Los Angeles. Beliau mempunyai cita-cita besar dalam bidang yang beliau minati dan telah menulis secara rahsia cita-cita beliau tersebut. Tetapi, surat ini telah dijumpai dan di serahkan oleh ahli keluarga beliau. Dan kini surat ini telah disaksikan oleh beribu-ribu peminat beliau dan peminat mind power. Bruce lee tahu tentang rahsia menulis untuk mendapatkan apa yang beliau inginkan.

Apa sahaja matlamat anda, cita-cita anda atau keinginan anda selain disebut (affirmasi) di visual (visualisasi), tulis banyak kali sampai penat.

Tidak ada komentar: